במסגרת קורס "מאיצים" של מרכז פסג"ה בקצרין, נערך בשנה שעברה פיילוט של "תוכנית המוסטנג" בכיתת המכינה
  (גילאי 16-17), בבית הספר להנדסאים אדיר במרום "ברקאי" שברמת הגולן.              
  תוכנית המניעה השניונית, נערכה במשך שבעה מפגשים חד שבועים. המפגשים כללו משימות, פתרון בעיות וחשיבה                      אתגרית קבוצתית, בנושאים: תקשורת, רגשות, חברות, ועוד.


מהפיילוט יצאנו עם מספר תובנות:
- חלק לא מבוטל מהתלמידים משתמשים באופן לא מושכל בסמארטפון, והדבר פוגע בתפקודם האישי, המשפחתי והחברתי. 
   
- מרבית התלמידים פנו לשימוש בסמארטפון משעמום וקשר חברתי ירוד עם חבריהם לכיתה ולחדר.
התלמידים משתמשים בסמארטפון לאורך כל שעות היום כולל על שעות הלימודים, שיעורי התורה, התפילות, ושעות השינה בלילה.
התלמידים משתוקקים לקשרים חברתיים עמוקים.
התלמידים מבינים את ההשפעה של הסמארטפון על חייהם.
- התלמידים החלו ביוזמתם לבצע שינויים ומעוניינים בהמשך הכוונה וסייוע של הצוות החינוכי.


לאחר שסיימנו לעבד את הנתונים שהצטברו מתוכנית הפיילוט, בנינו את התוכנית שנערכת השנה בכל כיתות בית הספר.

  במסגרת קורס
 "מאיצים" של מרכז
  פסג"ה בקצרין
,
  נערך בשנה שעברה 
  פיילוט של "תוכנית
  המוסטנג" בכיתת  
​​​​​​​  המכינה
(גילאי 16-17), בבית הספר להנדסאים אדיר
במרום "ברקאי" שברמת הגולן.              
תוכנית המניעה השניונית, נערכה במשך שבעה מפגשים חד שבועים. 
המפגשים כללו משימות, פתרון בעיות וחשיבה
אתגרית קבוצתית, בנושאים: תקשורת, רגשות,
חברות, ועוד.


מהפיילוט יצאנו עם מספר תובנות:
- חלק לא מבוטל מהתלמידים משתמשים למעלה
מעשר שעות ביום בסמארטפון, והדבר פוגע 
בתפקודם האישי, המשפחתי והחברתי. 
   
- מרבית התלמידים פנו לשימוש בסמארטפון משעמום וקשר חברתי ירוד עם חבריהם לכיתה ולחדר.
התלמידים משתמשים בסמארטפון לאורך כל שעות היום כולל על שעות הלימודים, שיעורי התורה, התפילות, ושעות השינה בלילה.
התלמידים משתוקקים לקשרים חברתיים עמוקים.
התלמידים מבינים את ההשפעה של הסמארטפון על חייהם.
- התלמידים החלו ביוזמתם לבצע שינויים ומעוניינים בהמשך הכוונה וסייוע של הצוות החינוכי.


לאחר שסיימנו לעבד את הנתונים שהצטברו
מתוכנית הפיילוט, בנינו את התוכנית
שנערכת השנה בכל כיתות בית הספר.


Coi בניית אתרים
דף הבית